środa, 19 czerwca 2013

Głuchy telefon :))

No, w końcu wróciłam do rzeczywistości. Baba wyzdrowiała i wzięła się do roboty :) Na pierwszy ogień poszły zamówienia, które były na wczoraj i przedwczoraj. Przez 10 dni mojego leniuchowania uzbierała się tego niezła górka :) Oprócz rzeczy, które były mało fotogeniczne i nie doczekały się swojej sesji, chciałam Wam pokazać takie oto poduszeczki, które kiedyś uszyłam :)) Ekran telefonu i tabletu to nadruk cyfrowy, tak jak w przypadku LAPTOPA. Poduszki wypełnione są granulatem silikonowym, co sprawia, że są wyjątkowe w dotyku :) Teraz można spać z telefonem przy uchu :))









I jeszcze żarcik na poprawienie humoru, który znalazłam w sieci :))


37 komentarzy:

  1. Jakież super poduchy! Jak prawdziwe telefony:). Mam pytanie - ile kosztuje taki nadruk cyfrowy? Czy opłaca się drukować pojedyncze egzemplarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden nadruk to koszt ok 15-20 zł. Każda drukarnia ceni się inaczej :))

      Usuń
  2. Poduszeczki są świetne:-))) Super pomysł:-))) Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe poduszeczki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te twoje podusie to mnie zwalają z nóg :) Naprawdę fantastyczne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo pomysłowe poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne podusie!Takie kolorowe i wesołe.Świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich podusi jeszcze nie widziałam;)Są świetne, pomysłowe i w przeciwieństwie do telefonu,można przy nich (na nich )odpocząć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! i żarcik super, hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są. Nie wpadłabym na to, że można coś tak fajnego zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niepowtarzalne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie fajne, masz super pomysly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze:))
      Cieszę się, że podobają się Wam moje prace:))

      Usuń
  13. bajeranckie, na czasie :> wolę jednak w stylu vintage.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem kompletnie jak ty to robisz, skąd te materiały, wydruki? Podobają mi się jednak bardzo, do pokoju synka mojego za jakiś czas byłyby w sam raz. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, pomysłowe i użyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Halo,halo-z tej strony Jola z Dobrych Czasów.Fantastyczne te Twoje pomysły-gratuluję i podziwiam.Myślałam,że nic lepszego od laptopa nie wymyślisz-a tu niespodzianka.Telefon superancki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowo,fantastycznie.Widzę,że masz pomysłów więcej niż bajkowy Pomysłowy Dobromir.Gratulacje.Pozdrawiam P.D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam "zaczarowany ołówek":))

      Usuń
    2. zaczarowaną maszynę do szycia :)

      Usuń
  18. Fajnie to wymyśliłaś. Spanie na ekranie ....ciekawe co się wtedy śni.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł. Mojemu mężowi taki by się przydał. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Można pomylić z prawdziwym aparatem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam Ciebie bardzo serdecznie,U Ciebie jak zawsze -pięknie,kolorowo i pomysłowo.TELEFON JEST EKSTRA.Zapraszam do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba:-)
    Sama przytuliłabym się do takiego telefonu:-))))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne poduchy, bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja !!!!!!!!!! bardzo piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealne do pokoju nastolatka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Poduszka z tabletem przypadła by do gustu synkowi mojej kierowniczki, kocha takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń