poniedziałek, 10 czerwca 2013

Notesy w duecie :)

Przychodzi baba do lekarza... Parę dni temu dopadło mnie zapalenie oskrzeli. Myślałam, że takich jak ja to nie bierze, a tu proszę bardzo, choroba zwaliła mnie z nóg :((  Mimo pięknej pogody (w przeciwieństwie do innych regionów kraju), siedzę w domu, w ciepłych kapciach przy herbatce z cytrynką. Dzisiaj poczułam się już trochę lepiej, więc dla zabicia czasu poszperałam w moich szmatkach i stworzyłam dwa nowe pamiętniko-notesy :)









I jeszcze żarcik na dobranoc :)






47 komentarzy:

  1. Wracaj szybko do zdrowia i do nas, na bloga:)!! Notesy, jak zwykle piękne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Guziczkowy zeszyt jest super,a i herbatkowy nie gorszy :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jazda! Jak zwykle świetny pomysł i fantastyczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notesiki.Bardzo podoba mi się ten z filiżanką ale ten z sercem również jest bardzo ładny.Żarcik super może faktycznie już baba nie przyjdzie do lekarza ... ale chyba raczej przyjdzie bo te żarty co chwilę powstają nowe.Kuruj się kochana do herbatki dodaj jeszcze miód.Zdrówka życzę pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na tego gościa z siekierą, to baba już chyba nie przyjdzie:))

      Usuń
  5. Piękne notesiki i oba prezentują się wspaniale. Notesik z filiżanką bardzo mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne notesy, zwłaszcza ten z herbatką:)
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne notesy :) zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten z serduszkiem skradl moje serduszko :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim razem i każdemu z osobna, za tyle miłych słów:) Wasze komentarze są dla mnie najlepszym lekarstwem:)
    Serdecznie wszystkich pozdrawiam i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny, piękne zapisywacze zrobiłaś, jestem pod wrażeniem. Przy okazji życzę dużo zdrówka i dobrej pogody. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogodę mam śliczną, a zdrówko pomału wraca:) Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

      Usuń
  11. Bardzo pomysłowe i praktyczne.Lubię takie prace.Do tego pięknie wykonane. Jak dla mnie bardzo,bardzo! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. notesy świetne, tez mam kilka takich na swoim koncie, uwielbiam je. Twój guziaczkowy jest rewelacyjny i pomysł z herbatą tez bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe notesy!
    Pozdrawiam i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich pomysłów. Ta herbata wygląda tak, że aż chciałoby się po nią sięgnąć:)Jaką szerokością i długością zygzaka aplikujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej naszywam aplikacje na szer. 3,5 a dł.0.5 , ale dużo zależy od tkaniny.

      Usuń
  15. Cudowne! Wyglądają super słodko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam wszystkich nowych obserwatorów :))

      Usuń
  16. Que chulooooooooooossssss!!!
    Te han quedado divinos!!!
    Que tengas una feliz semana
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz, ja też tak mam , że częściej choruję na wiosnę...
    Notesy bardzo fajne, świetne aplikacje.
    Dziękuję za miłe słowa i zapraszam częściej:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się Twoje notesy. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne notesy. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej dokładności. Pomysły fantastyczne , a dowcipy naprawdę zabawny. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru. Pozdrowienia dla Wszystkich Ci bliskich. Jola z Dobrych Czasów/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki:) Oj, gdybym była, aż taka dokładna, to pracowałabym w aptece:)) Moi wszyscy bliscy bardzo Ci dziękują:))

      Usuń
  20. Cudowne te zeszyciki-gratuluję tak ciekawych pomysłów. Pozdrawiam papa P.D.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne notesiki, ja już nie mogę doczekać się wakacji, aby uszyć coś tak dla samej siebie i właśnie u Ciebie się zainspirowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne notesiki:) Przydałby mi się taki na przepisy.
    Dziękuję za zaproszenie.
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, ale herbaciany piękniejszy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne te notesy - oba podbiły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne prace i bardzo pomysłowe całe lata też szyłam i to dla dzieci i domu ale teraz zajmuję się robieniem kartek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne notesiki, dla mnie herbaciary faworytem jest ten z herbatką:)życzę zdrowia i będę częściej bywać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW, Notes z filiżanką totalnie mnie zauroczył. Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie tu u Ciebie zostaję na dłużej i zapraszam na dłużej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń