czwartek, 4 kwietnia 2013

Uciekam stąd! :)

To chyba jakiś żart, znowu pada śnieg! Co prawda z deszczem, ale co z tego! Zimno tu jak na Uralu :)) Gdy patrzę przez okno to mam ochotę spakować walizkę i uciec "gdzie pieprz rośnie". Hmm... gdzie pieprz rośnie...To byłby całkiem dobry pomysł, tam przynajmniej jest ciepło :)) Średnia temperatura w Indiach w kwietniu wynosi UWAGA, 28'C! 




Kto leci ze mną? 



Ja już jestem spakowana :)) Jak zrobi się cieplej to dajcie mi znać.


P.S. Na koniec mały żarcik sytuacyjny:

Przychodzi zima do lekarza, a lekarz pyta:
- Co Pani dolega?
- Ee, wiosna mi się spóźnia...


GORĄCE pozdrowienia :))

4 komentarze:

  1. Ja też mogę?Tylko nie mam takiej ładnej walizki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam jest gorąco, wystarczy bikini :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A zmieścimy się wszystkie w balonie?
    Do Rumi mam 10 min. obwodnicą. ;)
    A żart bardzo na czasie. :))
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten balon będzie miał przyczepę,więc zmieścimy się wszystkie :))

    OdpowiedzUsuń